Regulaminy pensjonatu
Regulamin Pensjonatu
- Dyrekcja pensjonatu będzie Państwu bardzo wdzięczna za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.
- Doba noclegowa rozpoczyna się o godzinie 13.00 i trwa do godziny 10.00 następnego dnia.
- Przyjazdy oraz wyjazdy z pensjonatu możliwe są w godzinach 7.00 – 22.00 w przypadku innych godzin przyjazdu lub wyjazdu należy powiadomić o tym fakcie recepcję.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres zarezerwowany, gość pensjonatu powinien zgłosić w recepcji do godziny 12.00 w przed dzień wyjazdu.
- Pensjonat uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
- Pensjonat zastrzega sobie prawo do komisyjnego przeniesienia rzeczy Gości w przypadku nie powiadomienia hotelu o chęci przedłużenia pobytu i zdeponowania w innym wolnym pokoju lub szatni hotelowej na koszt i ryzyko Gościa.
- Pensjonat świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi obsłudze na niezwłoczną reakcję.
- Reklamacje prosimy składać pisemnie, listownie lub pocztą elektroniczną. Pensjonat zastrzega sobie czas na rozpatrzenie reklamacji do 14 dni.
- Pensjonat ma obowiązek zapewnić:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,
- bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji dotyczących Gości,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę,
- sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa a w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie.
- w miarę posiadanych możliwości przydzielić inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte.
- Pieniądze, biżuteria, i inne rzeczy ruchome wniesione przez Gościa do pensjonatu, o wartości przekraczającej 1000 zł powinny być przechowywane w zamkniętym sejfie znajdującym się w recepcji. W razie pozostawienia takich rzeczy poza sejfem podmiot prowadzący pensjonat nie ponosi za nie odpowiedzialności.
- Gość powinien zawiadomić recepcję pensjonatu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Gość pensjonatu jest zobowiązany do odszkodowania za wszelkie szkody w tym uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych pensjonatu powstałe z przyczyn, za które ponosi on odpowiedzialność lub z przyczyn, za które ponoszą odpowiedzialność odwiedzające go osoby.
- Gość pensjonatu ponosi odpowiedzialność finansową za wszystkie dobra i usługi wykorzystane w trakcie pobytu. W przypadku gdy Gość nie zgłosi faktu skorzystania z dobra lub usługi przy wyjeździe, podmiot prowadzący pensjonat zastrzega sobie prawo do obciążenia karty kredytowej gościa.
- Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.
- Gość pensjonatu nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- W pensjonacie obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 6.00.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju. Palenie tytoniu jest dozwolone tylko w oznaczonych miejscach.
- Pensjonat może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu naruszył regulamin pensjonatu lub wyrządził szkodę w mieniu pensjonatu lub gości, albo szkodę na osobie gości, pracowników pensjonatu albo innych osób przebywających w pensjonacie albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowania pensjonatu.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju będą odesłane na adres wskazany przez gościa oraz na jego koszt. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, pensjonat przechowa te przedmioty przez 3 miesiące w sejfie na koszt i ryzyko Gościa.
- Osoby odwiedzające gości pensjonatu mogą przebywać w pensjonacie w godzinach 7.00 – 22.00
- Drzwi wejściowe w godzinach 22.00 – 7.00 są zamykane.
- Parking udostępniony gościom jest strzeżony i bezpłatny.
Regulamin Rezerwacji
- Rezerwacji turnusu 7 lub 14 dniowego od soboty do soboty należy dokonywać telefonicznie pod numerem telefonu 041 311 10 69 lub za pomocą poczty e – mail pod adres: rezerwacja@margaretka-swietokrzyska.pl
- Dokonując rezerwacji Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych tylko i wyłącznie w celach marketingowych przez Pensjonat Margaretka Świętokrzyska zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926 z późniejszymi zmianami).
- Rezerwację dokonuje się na osobę, firmę, która będzie dokonywać płatności.
- Po dokonaniu rezerwacji gość otrzymuje drogą elektroniczną potwierdzenie rezerwacji wraz z numerem pokoju Uwaga jeżeli gość rezerwuje pobyt poza ustalonym terminem tj.od soboty może to wiązać się ze zmianą pokoju w obniżonym standardzie
- Gość po otrzymaniu potwierdzenia rezerwacji jest obowiązany uiścić opłatę rezerwacyjną w wysokości 30% kosztów pobytu do 7 dni od daty wykonania rezerwacji, lub w terminie uzgodnionym z recepcją wpisując w tytule przelewu nazwisko oraz termin pobytu.
- Za datę wpłynięcia opłaty rezerwacyjnej uznaje się datę zaksięgowania przelewu na koncie Pensjonatu.
- Pensjonat zastrzega sobie prawo usunięcia rezerwacji w przypadku nie wpłynięcia opłaty rezerwacyjnej do 7 dni od daty wykonania rezerwacji.
- Wpłata opłaty rezerwacyjnej jest równoznaczna z akceptacją regulaminu rezerwacji oraz pozostałych warunków zawartych w potwierdzeniu rezerwacji.
- Pozostałe koszty pobytu gość jest obowiązany uiścić w dniu przyjazdu. Akceptujemy karty płatnicze z wyjątkiem American Express.
- Przyjazdy oraz wyjazdy z pensjonatu możliwe są w godzinach 7 – 22, w przypadku innych godzin przyjazdu lub wyjazdu należy powiadomić o tym fakcie recepcję.
- Opłata rezerwacyjna (przedpłata) na rezerwację jest bezzwrotna.
- Opłata pobytowa w razie wcześniejszego wyjazdu z pensjonatu jest niezwrotna.
- Niestawienie się gościa do godziny 8 rano dnia następnego (dzień później od planowanego dnia przyjazdu) jest równoznaczne z rezygnacją z pobytu, jeżeli nie ustalono inaczej z recepcją.
- Wszelkie reklamacje prosimy składać pisemnie w recepcji, listownie lub pocztą e-mail (czas odpowiedzi do 14 dni roboczych).
- Dostępne rabaty nie kumulują się.
- Powyższy regulamin ma na celu ułatwienie procedury rezerwacyjnej oraz zawiera wskazówki jak postępować, aby mieć pewność, że pokoje są zarezerwowane na wymarzony urlop